12 Temmuz 2012

Intro

An itibariyle blog'a yeni bir bölüm açıyorum :)




Bundan böyle, hayat ya da müzik -ya da her neyse, kafamı kurcalayan konularla ilgili düşüncelerimi de paylaşmak istiyorum burada. Bunun üç nedeni var benim için; ilki, aynı zamanda gazetecilik okuduğumdan, kendimi yazarak ifade etmeye de alıştırmam gerekli. Bu blog ortamını kullanmak en kolay çözüm gibi gözüküyor. Hem belki bu şekilde 3-4 aylık aralar vermek durumunda da kalmam diye düşünüyorum.

İkincisi; blogu ilk açtığım sıralar, kendimi tanıtan kısa bir yazı yazmıştım ama sonrasında sildim çünkü, bana biraz iddialı gelmişti -kendimi tanıtmamın size ne faydası olduğunu bilmiyorum.  Sonuçta ben ne tam bir müzisyenim ne de başka bir meslek peşinde koşuyorum bu motivasyon ile. Bu blogda asıl niyetim, kendi çalıştığım ya da evvelden öğrendiğim bilgileri sistematize edebilmek, kendimi daha fazla üretici olmaya sevk edebilmektir (kayıt yapıp paylaşmak/transkripsiyon yapmak vb...). Aynı zamanda, yeni başlayanlar için kısa, öz bilgiler ile yardımcı olabilsem ne mutlu diye düşünerek hazırlıyorum blogu. Bana bazı konuları soran arkadaşlarıma da tekrar tekrar aynı şeyleri yazmaktansa, bu sayfaya bir bakmalarını önerdiğimden, işim kolaylaşıyor bazen. Gerçek hayatta bir nebze "hoca" tavrım olsa da, öyle bir tutumun pek haddime olmadığını düşünüyorum. Ben sadece müziği seven, araştıran, çalışan biriyim -her ne kadar daha da tutkulu olmam gerektiğini düşünsem de. Zaten öyle biri olsaydım, çoktan müzisyen olarak etrafta dolanırdım sanıyorum -ama en yakın zamanda dolanacağım :) . Velhasıl demek istediğim, kendimi anlatmaktansa, düşüncelerimi yazmak, daha keyifli olacak. Özellikle müzik hakkında, çünkü müziğe fazlasıyla anlam yüklüyorum.

Üçüncüsü; "müzik yapabilen" kişilerin genelde düşünen, hayatla dertleri olan, entellektüel yanları güçlü kişiler olduğunu görüyorum. Erkan Oğur'un bir sözünü hatırlıyorum: "İyi çalmak için bol bol okuyun". Bana göre, müzik hayatın içinde varolan ve onun içinden çıkan birşeyse, hayatı anlamaya çalışmak, gitar çalışmak gibi bir şey olsa gerek :) Demek istediğim, biz genelde hep enstrümana bağımlı çalışmalar yaparız, ancak zihnimizi, düşünce dünyamızı genişleten her türlü etkinlik, aynı zamanda bizi "müzik yapmaya" da hazırlar. Tırnak içinde yazıyorum müzik yapmak ifadesini çünkü her tıngırtının müzik olmadığını/olamadığını düşünüyorum. Belki yazdıkça konuşuruz bunları :)))

Sonuç olarak, tüm bu tartışılabilecek konuları sonraki yazılara bırakıp, ilk cümlemi tekrar ederek introyu sonlandırıyorum.

An itibariyle blog'a yeni bir bölüm açtım :)

2 yorum:

bashyazabel dedi ki...

Titanium Helix Earrings | Etsy
Check out our selection of earrings titanium necklace designed by titanium ring TitaniumHelix. Browse our selection of earrings titanium exhaust wrap designed by our talented ford escape titanium 2021 artists for an incredible ceramic vs titanium

Unknown dedi ki...

b872d2nyfsc293 wholesale sex toys,women sexy toys,Discreet Vibrators,vibrators,adult sex toys,Clitoral Vibrators,glass dildos,adult sex toys,sex dolls w838q0bvstj671